18 Ocak salı günü sabahı su gelişim oldu gittiğim hastanede yenidoğan yoğun bakım olmadığı için hastane değişikliği yaptık gittiğim hastanede ilk doz ciğer geliştirici vuruldu ve bebeğin kalp atışı hareketleri takip edildi 19 Ocak sabahı 2. Doz ciğer geliştirici vurulduktan 2 saat sonra ameliyata alındım spinal anestezi ile bebeğim doğdu ama ciğerleri gelişmediği için kendi kendine nefes alamıyor o yüzden yoğun bakıma alındı bol bol dua edin bize bugün 4.gün ve sadece bir kere görebildim bebeğimi