FKHA Mercan12 bebekten önce yolk sac oluyor kesenin içinde yüzük şeklinde onun oluşması bebeğin de oluştuğuna işarettir demişti doktorum o oluşmuş mu
Mercan12 Happymami 5+4 de gördüm keseyi kese fazla büyüyor önden gidiyor dedi doktor biraz ondan korkuyorum
FKHA Mercan12 korkmayın ozaman benim de bebek görünmemişti yolk sac oluşmuştu doktor bunun oluşması bebeğin oluştuğu anlamına gelir demişti görünür yakında 😊
Happymami Mercan12 dua et Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz Ben 7 haftalıkken gördüm keseyi bebeği de Kalp atışı için haftaya gidecem tekrar