Allahneverdiysee
Anladım canım , 8 günlük bebek bu kadar ağlamadan sürekli 40 gün boyunca uyuması kalkması tekrar uyuması gerekiyor .
Hiç uyumak istemeden ağlaması bir ihtiyacı yada sıkıntısı var .
Ben sütüm geliyor sanıp , oğlumu 3 gün emzirdim. Cocuk gece uyumaz bağırır ağlar gündüz öyle .
Meğer sütüm yetmiyor muş. Önce geliyor gibi bebek emmeye devam ederken gelmiyormuş . Tecrubesizlik işte . Açlıktan mış 3 günün sonunda rengi değişti . Dr gittik . Sınırda sarılık çıktı . Mama önerildi .
Çoçuk mamadan sonra rahatladı . Öyle birsey olmasın canım . Bizim başımızdan geçti bizzat yaşadık