gbyalcin Kızlar selam, dün sabah sezaryenle doğum yaptım. Bebeğimin emmesiyle ilgili hiçbir problemi yok, çişini yapıyo ama kakasını henüz yapmadı. Eşim çok pimpirikleniyo beni de endişelendirdi. Yapabileceğim bi şey var mı?
LawyerEce gbyalcin Henüz yapabileceğin bir şey yok canım. Bol bol emzirmen lazım 1 gün de öyle büyük bir süre değil.
Lulikli gbyalcin doktorlar sadece anne sütü alan bebeğin 10 güne kadar kaka yapmaması normal diyolar diye duymuştum. Yenidoğanda bu geçerli mi bilmiyorum.
gbyalcin LawyerEce ya ben de yapar diye rahattım ama eşim o kadar çok pimpiriklendi ki dedim foruma sorayım. Çok teşekkür ederim iki saatte bir uyandırıp emziriyorum
gbyalcin Lulikli yarın da yapmazsa doktora götürürüm artık çünkü daha doktorları araştırmadık doktorumuz yok. Olsa mesaj atar sorardım hemen
Pretty_mommy gbyalcin 24 saat içinde ilk kakasını yaptıysa sıkıntı etmeyin benim kızımın10 gün boyunca yapmadığı oluyordu şimdi günde 1 defa yapıyor. Anne sütü alan bebeklerde cok normal çünkü süt tamamen sindirmiş oluyorlar bir de henüz küçük ıkınma da yapamıyorlar. Yine de kontrol gününde doktora söyleyin mutlaka anüste catlak var mi vs diye bakabilir.