asellmom Mery94 bende 30+1 haftalığım tek şikayetim baskı hissetme onun dışında Bi karın ağrım yok karın ağrısı derken tam olarak nasıl ve neresi ağrıyor
Mery94 asellmom bildigin karin alti ici yani canim karnim agriyor dünden beri böyle adet sancisi gibi sonra karin agrisi ama geciyor sonra
Hayatelif Mery94 bende 31+3 haftalığım çok kötü yatıp kalkarken sanki karnım yırtılıyor gibi çok acıyo sanırım karnımızın içi yırtılıyo 🤷🏻♀️