Kızlar doktora gidicektim çarşamba günü gün verecekti bana , nst de sancım çıktı her an gelebilir demişti . Şuan kasıklarımda adet sancısı gibi sancı var ve yürürken zorlanıuorum sizce açılmam falan mı oluyor acaba ilk gebeliğim hiç bişey bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim