Gulsennrgz Deryaq galiba rahim gerildiği için oluyor bebek yer açıyor suan ayni sıkıntı yi cekiyorum ve parolden başka ilaç kullanamiyorum
Ffatma Deryaq ben de dün doktoruma sordum bel sırt ağrım oluyor diye bu haftalarda beklemiyoruz gebelikten kaynaklı değildir dedi. Normalde de beli ağrıyan biriyseniz ondan olabilirmiş
Tugceeeee06 Canım benımde o haftalarda belım ve gogsumun altları batıyordu yatamıyordum oturamıyordum o derece yanı dr sordum terledıgınzden usuttugunuzden olur demıstı sımdı yok mesela 😊