Kızlar reglime 11 gün var ve meraktan ölüyorum aslında 2 yaşında kızım var ilk defa bu ay denedik bebiş bekliyoruz inşallah test yapsam mı kızımda reglime 4 gün vardı yaptım hemen çift çizgi belirmişti sanki ilk bebek bekleyişim gibi her çocukta başka heyecan mı olacak hep böyle 😬😌😌