3.gebeliğimde 2 buçuk aylık olduktan sonra koldan başladı önce ağrı sonra parmaklara kadar geldi doğum yapana kadar iki elimide bildiğin kullanamadım banyo mu bile eşim yaptırıyordu afedersiniz tuvalete bile kızlarımın yardımıyla gidebiliyordum parmaklarım tamamen hissizleşti doğum yaptım hemen hemen 3 aylık olana kadar anca parmaklar çözüldü çok şey yaptık akapuntur mu dersin hacamat mı bitkisel kürler mi hiç bişey geçirmedi atel kullandım yinede bana mısın demedi doğumdan sonra geçti çok şükür tabi bi sürprizle elim tutmaya başladı ve ben yine kazara hamile kalmışım 😭 😭 şuan 34+1 bebeğim de 11 aylık elhamdülillah bu gebelikte uyuşma olmadı eğer olsaydı bebeğime kim bakardı çok şükür bu gebelikte öyle bişey yaşamadım ara ara sabah uyanınca ellerim uyuşuk oluyor ama 3.gebeliğimde ki gibi olsaydı evlerden ırak bebeğim ortada kalırdı