Semiha_t Hanımlar 8 haftalık hamileyim midem yemekten sonra çok kötü oluyor doktor bu tableti verdi çiğneniyor iyi geliyormu günde en az kaç defa atmalıyız
Gamzeli_anne_ Semiha_t emiliyo ben kutu kutu kullanıyorum şuan 35+3 um onun bir sınırlaması yok miden eksidiginde yandığında direk at ağzına em 1 ay oldu 3 kutu bitirdim resmen
Semiha_t Cicilibicili eczane üzerine 3 defa yazmış o yüzden midem çok kötü oluyor ya değişik bi şey anlam veremedim