Budiss_Moms kuzeymm pişik kremi çok değişken herkeste farklı oluyor. Bi bakmışsın aldığımız mustelalar yerine Arko el kremi kullanıyoruz😂bekliyorum ben öyle bişey bi çok bebeğe de Arko iyi geliyormuş 🙈😄