Eleonora sürekli mantar ve idrar yolu enfeksiyonu oluyordum. Geçen ayda oldum hemde ikisi bir arada. Mantar için doktorum vajinamı yıkama işlemi yaptı bayağı rahatlamıştım. O ara bir kaç gün enfeksiyonumda rahatladı. Eşimle bundan dolayı dogru düzgün birlikte olamıyorduk canım yanıyordu. Geçen ay sadece 1 kere birlikte olduk. 3 gün sonra yine idrar yolu enfeksiyonu oldum. O süreçte ilaç kullandım. Adete yakın test yaptım pozitif çıktı. Suanda 5+3 üm. Hala mantarım var doktorum sıkıntı olmaz bebeğe zarar vermez, sirkeli suyla taharet yap dedi. Hatta suanda lekelenmelerim oluyor ara sıra. Demem o ki; yiyecek ekmeği varsa zaten gelecek.. rabbim ne derse o oluyor. 1 senedir denemediğim kalmamıştı. Ovulasyon testi cart curt aklına ne gelirse ..