Denizyldzm Kızlar dün kar yağışında yürüyüş yaptım ve biraz üşüdüm galiba bugün karın boşlukların belim kasıklarım ağır olmayacak şekilde ağrı sızı yapıyor ne yapayım doktora ne zaman gitmem gerek