Öncelikle geçmiş olsun. Rabbim şifa versin. 23 haftalık hamileyim. Benim de eşim öğretmen çok dikkat etmemize rağmen önce ona, ondanda bana geçti. Bugün 6.günüm. Ben eşimin pozitif olduğu günden berri sirkeli veya kekik suyu ile gargara falan yaptım, az miktarda zencefil kullandım. Ihlamur limon bal içtim. Bol meyve tükettim su içtim. Sırt ağrılarım oldu 2 gün. Öksürük hafif oldu şuan son günlerim balgam etkisi bırakıyor malesef. Doktorum kan sulandırıcı iğne baslatti onun dışında zaten farklı bir ilaç kullanamiyorsun çok ağrın ateşin olursa parol icebilirsin demişti. Ve kesinlikle katılıyorum moral çok önemli. Kendinizi düşürmeyin. Rabbim bebeklerimizi sağlıcakla kucağımıza almamızı nasip etsin.