Kızlar merhaba ben 37 haftalık hamileyim ve bu üçüncü gebeliğim hepsi de sezeryan 20 haftalık iken Corona oldum ve süreç çok ağır geçmişti, şuan hastayım ama Corona mıyım bilmiyorum henüz daha test vermedim, sizlere sormak istediğim diyelim ki testim pozitif çıktı zaten sezeryan olacağım beni hemen doğuma alırlar mı acaba, bide çocuk da da Corona olur mu acaba