Merhaba, 23. Haftanın içerisindeyim. Bu gün doktor kontrolüm vardı. Bebeğimin kalbinin sağ tarafında bir tane parlaklık gördü doktor. Benim açımdan bir sıkıntı yok. Benim kızımdada vardı tek başına sorun teşkil etmez dedi. Ben söylemiş olayım. İsterseniz peritanoljiye gidebilirsiniz dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı?