MiniMiniKus Anneler merhaba 40 günlük bebeğim var 2*3 gündür kusma ve ishali var ama çok şükür ateşi yok Mama + meme ilerliyoruz Bebelac gold kullanıyorduk Aptamil e geçtik acaba mama değişikliği yapar mı Bilgisi olan bakabilir mi 😑
Helpmee MiniMiniKus banada üşütmüş gibi geldi Peki ishal oldğnu nasıl anladın zaten cıvık sümüksü yapmıyormu
MiniMiniKus Htc_31 Bilmiyorum Düzelsin tekrar Aptamil i denesem diyorum ara ara elimde bi kutu kaldı çünkü ama hiç anlamadım ben bu mama olaylarından ya 😑
MiniMiniKus Helpmee Aşırı sulu yapmaya başladı ve yaparken ağlıyor karnına dokundurtmuyor ağrısı var diye Daha önce böyle değil daha normal kıvamdaydı Fark var yani benimkinde Bende üşütmüştür dedim üstüne mama değişikliği o yüzden çok anlamadım ama hemen eski mamaya döndüm bugün
Helpmee MiniMiniKus hemen payaşanı ıslamheö sen iç hem bebeğe ver anında etki eder Biz payaşanın suyuyla karnını yıkayıpta sarardık sancı anında kesilirdi