Esramuhammet81 Kızlar bugün çatlatma iğnesinin 12. Günü pazartesi günü kan vermeyi düşünüyorum 14. Günüm olmuş olacak kan versem çıkarmı adetimin geçmesini bekleyemeyeceğim çünkü çok sabırsızım ne adet belirtisi nede gebelik belirtisi yok.
royalqueen Esramuhammet81 benim 17. Gün çıkmıştı. Çünkü benim umudum olmadığı için kan vermeyi hep erteledim. Darısı size olsun inşallahhh
Esramuhammet81 Unlukacar Benim en son adet tarihim 25 temmuzda ama o zamandan bu zamana tedaviye gidemedim bu ay başladım doktor adet olmanı bekleyemeyiz dedi çünkü 5 aydır adet olmamak ciddi sorun dedi yani normalde 2 3 gün var adet olmama
Esramuhammet81 Vogel Ay nasıl sevindim iğnenin etkisi olur çıksa bile yalancı gebelik olur diye korkuyodum
Unlukacar Esramuhammet81 hımmm anladım canım istersen merak ediyorsan yaptır inşallah kalbinden geçen olsun ❤️❤️