Slnbhs Merhaba kızlar 14. Haftamda serklaj oldum 17. Haftamdayım çift yumurta ikizlerine hamileyim. İnşallah Allah’ın izniyle kızlarım olacak🙏🙏🙏 serklaj olanlar ne zaman Doğum yaptınız nasıl oldu bana yardımcı olup bilgi verir misiniz?
Ntugba Slnbhs ben geç serklaj oldum 25. haftam da serklaj oldum 30 . haftam doğum yaptım 23 gün oldu bebegim yoğun bakımda
Denizrahmioglu Slnbhs bende 12.haftamda serklaj oldum suan 16. Haftadayım. Doktor hala risk taşıyor dedi erken dogumda olabilir dedi.
Slnbhs Ntugba canım allahım tez zamanda yavrunu kucağına almayı nasip etsin... serklajın erken olması iyi mi acaba?
Ntugba Slnbhs genelde erken oluyorlar ve son haftalarina kadar dogum yapmayanlar vardi canımformda benim ilk gebeliğim 25. haftama kadar bir problem yoktu 25 haftamda 4 cm açılma olduğu için acil serklaj olmuştum
Slnbhs Ntugba allahım hayırlısını nasip etsin bu günlerde geçecek ben inanıyorum her zorluğun bi güzelliği vardır
KezbanAlk 14.haftada dikiş atıldı bana. 28. Haftaya giriyorum hiçbir problemim yok şuan👍Erken yapılması şansı artırıyor
Slnbhs KezbanAlk inşallah inşallah tek duam bu neler yaptınız peki serklajdan sonra ben sürekli yatıyorum
KezbanAlk Slnbhs ilk zamanlar yattım.cok az dışarı çıkıyorum kısa zamanlı şuan.dikişlere baskı olmaması içim genel olarak yorulma agır yürüyüş yasak ilerki haftalarda.tabı en önemlisi bu erken doğumlarda enfekaıyon oldg düşünüyorum
Slnbhs KezbanAlk evet doktorum da bana aynen öyle dedi enfeksiyon önemli bana günlük hayatına devam edebilirsin dedi bayramdan sonra tekrar bir kontrolümüz var bakalım beler diyecek