22 gün önce doğum yaptım hâlâ kanamam oluyor ilk günler külot bez kullandım çok olmuştu sonra pet kullanmaya başladım az az oluyor ama hâlâ oluyorum. Normal doğum yaptım dikişli olduğum için kontrole gidemedim canım acır diye korktum daha doğrusu 🤦 bu durumu yaşayan var mı lohusalığım bitene kadar sürecek mi acaba yâda ters bı durum olabilir mi