-M123- Cati muayenesinde birşey yok canım .bende ilk gebeligimde baktirildi .ama doğum yapacağım gün acilmamim kaç cm ilerlediğini öğrenmek için fazla ca baktılar ve .can yakma noktasına kadar geldi.ama her insanın bünyesi bir değil işte.benim bünyem zayıf ondandır.