Mavigizem canım gebeliğimi öğrendiğimde kan testinde çıkmıştı toxoplazma igg ve IgM pozitif. Doktorum tekrar kan vermemi istedi,enfeksiyonu ne zaman geçirdiğimi anlamaya dair bir testmis (avidite testi) dış laboratuvara gönderildi. Aviditem yüksek çıktı, yüksek çıkması demek enfeksiyonu önceden kaptıgim anlamına geliyormuş. Üniversite hastanesinde profesöre gösterdim sonucu,bu yorumu yaptı. Şu anda 32+3 üm. Detaylı ultrasonda sıkıntı çıkmadı,zaten biz 12.haftamda nifty testi yaptırdık. Allah’tan hayırlısı diyelim, geçmiş olsun çok 🙏🏻