NBA valla sağolun biraz içimi rahatlattiniz bende hiçbir belirti yok protein kaçağına dair zaten bol su içiyorum tuz felan tüketmeye özen gösteriyorum tansiyonum ne durumda ama bilmiyorum tansiyonum hakkında ama pek bir bilgim yok kardan dolayı dışarı çıkıp ta olcemiyorum evde de yok bakalım inşallah sağsalim gelir minikler