Btl44 devlet hastanesindemi söylediler ? Gerçekten bende içim rahatlasın dıe gıttım hastaneye ağlayarak geri döndüm bazı doktorları anlayamıyo ınsan devlete gittim daha dört haftalıkken ve beta değerimde 7000 küsür olmasına rağmen dış gebelik olabilir dedi diğer gün lekelenmem oldu özele gittim bişe yook normal gebelik dedi çok şükür artık gerçekden iki seferdir devlet hastanesinden soğudum Allah kimseyi çaresiz bırakmasın gene mecburuz da gitmeye Allah iyi insanlar çıkarsın karşımıza ne diyelim 🤲🏻