Eda3 Kızlar merhaba 🌸 ben ikili testi yaptırmıştım sonuç güzeldi. Bugün doktor 3 lü testi yaptır dedi ikide bir.. bebekte bir şey mi gördü ki istiyor ya içime kurt düşürdü 😔😔 16+1 deyim
asliu_ Eda3 rutin kontrol oldugu icin istemistir ben de suan 15 haftayim on gun sonra ben de üçlü test yaptıracağım