Mrstoprak bende sizin gibi ovulasyon testinle yapmıştım evde var diye ilk yaptgımda iki çizgi biraz belirgindi 2 ye yaptğimda yoktu yada ben acele ettim attım cöpe🤩 midemde ağrı vardı sıcak su falan koydum şimdide kasık ağrısı var garip bı durum🤩1.5 senden beri bebek düşüyoruz. Bat 21 bu arada nasip inşlllah bebektir 🥰🙏