Kizlar bebeğim 7 buçuk aylık 10 gün önce aşı oldum aşı olana kadar hiç korana olmamıştım ama şimdi öksürüğüm ilerliyor bugün 5.gun iyileşmek gerekirken daha halsizlesiyorum bu durumu yaşayan oldumu pisikolejik.olarak hiç iyi değilim bebeğim beni istiyor dokunamiyorum yanımda yatiramiyorum iyi olamicakmiyim ıhlamur içiyorum portakal limon yiyorum ama birde dış ağrım çıktı dişimi.cektircektim oda kaldı arveles içip içip duruyorum midem bulandı artık ilaçtan dişim başka hiçbir şekilde geçmiyor arveles içtiğim için çocuğu da emziremiyorum sagip diğer sütü verin dediler o şekilde çok uzun oldu biliyorum ama teselli ben şöyle yaptım geçti diyen birilerine çok ihtiyacım var inanın çok zor