Kızlar helloo ilk gebeliğin cahiliyetine yenilip yine buraya sormak istedim 🙏🏻 26 haftalık gebeyim Eşim doğumda yanıma girmek istiyor tabi bende istiyorum bunu sonuna kadar normal doğum için direneceğim aksi bir durum olursa tabiki mecbur sezaryen fakat afiyet hastanesinde doğuma eşleri alıyorlar mı bilgisi olan var mı ? Veya da sultanbeyli saygı hastanesi önceliğim afiyet hastanesinden yana çünkü evime en yakın seçeneğim burası 🌸