Selam güzeller güzelii Anneler. Anne adayları. Sizinle ve kendimle gurur duyuyorum. Bukadar uzuuunn bir sürecle canla başla evlatlarımıza kavuşmak için çekiyoruz. Ama ben çok sıkıldım:( eski enerjik hallerini özlüyorum. Haftada 4 gün spora gider, yüzer bişirşeylerle uğraşırdım. Şimdi içimden asla gelmiyoru:(. 24+3 tem selamlar olsun. Siz bu haftalarda neler yaşadınız. Kilo, ağrı, sağlık durumlarınız nasıl. Hepiinizi bol huzur sağlık🎈