Yelizcevik minikanne memnun musun canım Funda hanıma gidiyorum bende onunla ilgili kötü bişey duydun mu hiç
minikanne Yelizcevik Canim inan doktorun ismini bile yeni duydum ama doktorumdan cok memnunum baya sira bekliyosun ama bekledigine degiyo. kac haftaliksin sen
Yelizcevik 6+5 Canım aslında bende çok memnunum çok ilgili tatlı Güleryüzmü bir doktor ama internette aldığı birkaç kötü yorum beni düşündürüyor düşünmemeye çalışıyorum sen memnun musun ona bak diyorum kendime ama Yinede düşünüyor insan minikanne
minikanne Yelizcevik cnm insanlar genelde memnuniyetini yazmazlar o yuzden takilma yorumlara memnunsan devam et derim😊