Merhaba güzel anneler, bugüne kadar gayretle koronaviruse yakalanmadik fakat eşim bugün test verdi ve pozitif..
Şimdi ayrı odalardayiz ama hep temas halindeydik ben şuan iyiyim fakat çok tedirginim bebeğim için :( önerileriniz varsa alırım canım anneler 🙏