Byz_C Kbrasydm 39. Haftama girdim 33 te falan başlamıştı. Dik oturmaya çalışıyorum kustukça ve sadece ılık süt içiyorum o da tamamen geçirmiyo ama iyi geliyo. Bazı geceler oturarak uyuyodum yatmak daha beter ediyo