Zeysezer ben de seninle benzer durumdayım. 37+5 deyim.Normal istiyordum sonra kafam çok karıştı. Doktorumla görüştüm. 38+5 de sezeryan günü verdi 🥰 ama halâ kafam çok karışık. Çok zor işlermiş bu işler ya. Hakkımızda hayırlısı olsun. İnşallah doğumlarımız çok güzel, rahat ve sağlıklı geçer canım. Dualarda buluşalım inşallah 🥰