055 öncelikle merhaba ayni sorunu ben de yaşıyorum bende de ailesel tansiyon var onceden 15 16 cikiyodu spor yaptim diyet yaptim 13 9lara düşürdüm ve gebelik planladim gebelik oldu 11.haftaya kadar ölçüm yaptim hep 13 9larda çıkıyordu 11.Haftadan sonra doktorum 3*1 alfamed başladı ve ilaci kullanıyorum stres yapmamaya çalışıyorum suan 12 8lerde çıkıyor ve 15.haftadayım ilaci kullanıyorum mecburen insallah ilerleyen zamanlarda daha cok artmaz. İdrarda protein negatif çıktı en basindan beri bu sorunu bilerek ve tedbirli davranarak insallah bu sureci saglikla gecirir ve bebeklerimize kavuşuruz :) negatif düşünme hic :)