Numunede Neslihan bezirganoğlu altntaş var o da çok iyi bir doktor insanı germiyor, ben ilk gebeliğimde randevu buldukça ona gitmiştim şimdi ikinci gebeliğim Neslihan hanıma randevu bulamadım Gülten hanım a bulunca aldım ilk defa gideceğim ama çok iyi diye duydum..