Denizmrt panik yapmayın, iciniz rahatlasin istiyorsaniz 2 gunde bir betanizi olcturun nasil artis olduguna bakin ama doktora erken gitmeyin, cunku hemen alttan muayene ettiyse bu gittiginizde muhtemelen diger gidislerinizde de alttan bakacak, hepimiz sabirsizlaniyoruz ama ozellikle erken donemde alttan muayene bebek icin tehlikeli olabiliyor, ben de ilk gittigimde kese yoktu, 10 gun sonra cagirdi doktorum ama o arada 3 defa 2 gun arayla beta verdim degerlerime baktik, sonrasinda da kese gorundu yolk kesesiyle birlikte ama bebek yoktu doktorum alttan bakarsak bebegi de goruruz kalp atisini da duyariz ama riske atmayalim seni haftaya gel karindan goruruz nasilsa dedi. Yani o sizinle olmayi sectiyse gelecektir zaten icinizi rahatlatin ve doktorunuzun soyledigi tarihte gidin😌