SerraveAnnesii yani sezeryan oldum ama doğumdan sonra öğrendiğimizde doktorum gebe kalmaya doğuma falan engel değil dedi birtek işte ilişkide ağrıya bide regl döneminde ağrıya sebep veriyormuş doktorumda ters rahimli kendinden örnek vermişti birazda hatta şuan 3.ye gebeyim kendiliğindende düzelemez çünkü doğuştan olan bişey bu sonradan olmuyor diye biliyorum