Selmusqa Hastalıgım bi hafta gecikti son 3 günde 3 test yaptım idrar testi ama negatif görünüyor neden acaba gerçekten bişey yokmudur?
litfenama Selmusqa ilk denediğim ay stresten 7 gün gecikmem oldu. Test yaptım ve negatifti. Negatif çıkabilir. Hamile olduğunuzu düşünüyorsanız kan verebilirsiniz.
MihrimahVeAnnesiii Selmusqa Demek ki gebelik yok canım . Ama kaset test yaptıysan çıkmaya bilir net sonuç için kan vermelisin.
Selmusqa annesinin_beybisi normalde en fazla iki gün gecikmepluyır o yüzden sanki varmış gibi bi hisse kapıldım testte çıkmayınca da üzüldüm
Selmusqa litfenama ay bende aynı o moddayım şuan insallah kan verecem pazartesi yarın devlet hastanelerinin baktıgını bilsem giderdim
Selmusqa MihrimahVeAnnesiii evet kaset test yapmıştım banada çok basit geliyor o test yapısı basit hislerime daha çok güveniyorum sanki😂