dilansnmz ben geçirdim hemde en ağır şekilde, yaşadığım bütün belirtileri topluca anlatayım, reglime 2-3 gün kala lekelenme yaşadım sonra erken gebelik testi yaptım hamile olduğumu öğrendim, hemen kan vermek istedim 70li bi betayla hamile olduğumu öğrendim, sonra doktor randevusu alıp görünmek istedim, ordada kan verdim 200lere çıkıp düzenli artmıştı, doktor evet hamilesin bi problem görünmüyor güzel artmış dedi, beni 10 gün sonra kontrole çağırdı, bekleyişimin 5.gününde benim lekelenmelerim kanamaya döndü, akşamına soluğu hastanede aldım nöbetçi doktor ultrasondan baktı tüpünde bi oluşum görünüyor dış gebelik geçiriyorsun dedi, beni teyid ettirmeye devlet hastanesine gönderdi, oraya bi gittim ki betamda dalgalanma olmuş bi iniyo bi çıkıyo, iyice yükselişe geçti, tüpüm patlamış, iç kanama geçiriyorum, o arada tek taraflı kasık ve bacak ağrısı yaşıyorum dizlerime kadar inmişti o ağrı, ilk iğneyle betamı düşürmeye çalıştılar 2 tane mtx iğnesi yaptılar (kemoterapi gören hastalara kullanılıyor) ağır bi ilaç, yine düşmedi, apar topar ameliyatıma karar verildi laparoskopi yapıldı sol tüpüm ve tüpümdeki oluşum alındı, kabus gibiydi Allahım kimseye yaşatmasın…