BirPatiSever herkesin vücudu tabiki farklı sarı leblebi, soğuk süt yavaş yavaş iç, muz, kuru ekmek ama bunlardan ziyade yemene çoook dikkat et kızartma, yağlı, baharatlı, çikolata ve tatlılardan uzak dur bir de bana haşlanmış nohutun kavurması da iyi geliyor dene iyi gelirse tüketirsin benim doktorum bana ilaç tavsiye etmedi ne kadar da olsa yan etkisi var dedi 🤷♀️ he çok kötü olursak ilaca başvurabiliriz 🌱 Omuzlarınla birlikte başını yüksek şekilde yat yatarken ve soluna dönüp yat sagına dönünce miden daha kötü olur🌸 bir de katı yemeklerin yanında sıvı tüketme Doktorum gün alışkanlıklarından vazgeç demisti pasta börek poğaça ve bunların yanında içilen çay gibi ❤ heeeer şeyine dikkat edince yanmaların geçtiğini hissediceksin ama bunu hayat düzeni haline getirmek oldukça zor sonuçta hamileyiz canımız istiyo 🙈 sonrası yine yanma ama kendini kusturmamaya bak lütfen yediğin her şey bebeğin için onların her bir zerresindeki vitamine ihtiyacı var bir de yanından ayva eksik etme 15 dk da bir ağzına bişey at ayva leblebi nohut ne bulursan çekirdek sakız vs den uzak dur çekirdekle birlikte midene inen hava daha kötü yapıcaktır 🦋