Sincapannesii şuan 21 günlüğüz yapıştırma yapıldı 3.gün bandaj çıktı iz geçiren krem kullanıyorum nerdeyse iz yok gibi doğum yapmamış gibiyim çatlakta yok sezeryan göbeğimde olmadı 13 kilo aldım 10 kilosu şimdiye kadar gitti doğumdan 4 saat sonra yürüttüler ilk kalktığımda çok zor oldu canım yandı akşam 8 de doğuma girdim ertesi gün taburcu oldum oturduğum yerden kalkarken biri koluma giriyodu ilk 3 gün