zeynepp1 Kızlar bebeği iri olup normal doğum yapan var mı aramızda nasıldı zormuydu benm bebek 22 haftalıkken 550 gr doktor iri dedi kan ilacı içiyordum bıraktırdı normal doğum yapamazsn böyle giderse dedi ikinci gebeligim bu arada
asyaninanneyim zeynepp1 kendinize inanın doktor benide korkutuyordu normal yapamazsın az ye şekerli yeme vs vs 3465 gram dogurdum hicte öyle kilolu değildi
esrasilgu zeynepp1 daha cok küçük son haftalara dogru kendi haftasını yakalıyor ve zaten ultrason net bir sayı vermez
SerraLinasmom zeynepp1 benim 21. Haftada 533 gr dı. Doktorum hiç öyle bir şey demedi 🥰 27. Haftaya girdim kaç gr oldu acaba 😍
Elifgoktug1 zeynepp1 22 haftada iri mi dedi 550 için? 21 de 533 gr idi güzel demisti doktor bana. Bence konuşmak için erken çok erken söylemiş acikcasi ilerleyen haftalarda yakalar belki haftasini
110710 Ben de bekleyeyim burda devlette doğurcam. Bizim isteğimize bağlı değil doğum şekli devlette. Şekerim çıktı çocuğun kilosu da önde kilolu olursa normal diye diretmezler inşallah dikkat etmeye çalışıyorum ama bakalım 34. Haftaya giricem 😊
1999luanne asyaninanneyim sizin bebeğin kilosu gayet ideal bence öyle doğan bebek çok var neden öyle denildi acaba zamanında
zeynepp1 esrasilgu evet ama doktorlar böyle diyimce insan ürköüyor değil ilk doğumum kolay oldu 2 saate doğurdum bunda braz korkuyorum
Ssultannnnn zeynepp1 canim 4400 gr ile normal dogum yapan tanidigim var ama tabii gidisata gore durum degisir
Gamzeli_anne_ zeynepp1 Benim 22 haftalikken 605 gramdı kilosu önde dedi ama ilaç falan kesmedi kessede vitaminleri keser kan ilacınin onla alakasi yokki onu anlamadim
mucizegebelik6 zeynepp1 doktorun seni korkutmuş o haftalarda benimde öyleydi gramı. Hic oyle birsey söylemedi daha cok haftan var gelişimi nasıl olur belli olmaz haftasıyla uyumlu da devam edebilir. Boyle birsey demesi cok Sacma
zeynepp1 mucizegebelik6 boyu uzun kilosu fazla dedi kan ilacını kes kilolu olursa normal yapamazsn dedi
Maviiiiiii zeynepp1 bunu demek ocın cok erken benımde bebegım omde gıdıyordu hep iriydi ama son ayda haftasıyla uyumlu oldu ve 3500 kılo normal dogum yaptım.
SerraLinasmom zeynepp1 Ben hiç kan ilacı kullanmadım kansızlık sorunum yoktu 😊 şuan magnezyum- Demir - d vitamini ve regenesis kullanıyorum