Dud 33+0da aksam 17.00de suyum geldı sabaha karsı dogumum gerceklestı oglum şimdi kuvezde hıc yanıma vermedıler lutfen dua edın en kısa surede saglıkla kavusalım
dilarakocc Dud ahhh kıyamam ya onlar çabuk iyileşiyor bünyeleri çok güçlü merak etmeyin en kısa zamanda kucağınıza alırsınız☺️ Minik kuzu sabırsız çıkmış belli ki siz bol bol dua edin
Esras88 Dud allahım sağlıkla kavuşmayı nasşp etsin canım ya inşallah en kısa zamanda alırsın kucağına yavrunu🥰 kaç kilo doğdu kilodan mı yoksa oksijen desteğinden mi aldılar kuvöze
Momydemet Dud En kısa zamanda kucağına alırsın inşallah canım benim 🙏🏻 hep olumlu düşün,onlar çok güçlüler hiç merak etme🥰
Zeynepp97 Dud Rabbim sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah, bende 32+2 deyim açılmam 4 santim ve sancılarım var beni de doğuma alacaklar sancılarıma bağlı hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 💙
Dud Momydemet elımden geldıgınce pozitif olmaya calısıyorum malum lohusalık arada ıstemsız dusunceler kacabılıyor ınsallah evlatlarına kavuşmayı bekleyen herkes en kısa zamanda hayırlısı ve saglıklısıyla kavusurlar
Dud Zeynepp97 Allah yardımcın olsun cabucak dogurursun ınsallah 4den sonrası hızlı ılerlıyo elınden geldıgınce bagırmak yerıne nefes al cok faydası oluyor
Zeynepp97 Dud Aminn Allah razı olsun hayırlısı Allah’tan artık, evet sağlıklı ilerlesin de süreç inşallah 💙