Hamilelik dokuz ay olunca düsünmeyede cok zaman oluyor. Belki benim Anketime ilk kez denk gelmiyorsunuzdur ondan diyorum. Son olarak iki isimde karar kıldık gibi. Bana yardımcı olabilirmisiniz? Sadece iki isimden hangisi daha güzel geliyor kulağa onu sormak istiyorum eşimle ortak anlaşabildiğimiz bir bu isimler kaldı. (Çift isim olmasın diyenler oluyor hep ama diğer çocuğumuzda iki isim olunca mecbur buda çift olacak 🙈)