didosu bende sarılıktan korktum sütüm 2.günü geldi ama nolur nolmaz bebek aç kalmasın diye mama verdim arada şükür sarılıkta olmadık.karnımdayken sürekli hareket ediyomu diye dinliyodum son haftalarda onun gerginliği vardı 😕 hiç telaş yapma sağlıkla gelsin bebişin