burakveannesi Toopprakk aynen canım ya korkuyorum hafası dolup gelmezse biley olursa yada suni sancı felan
Yaren_ve_annesi Bende aynıyım 20 si demişti doktor ama bekliyorum hala hiçbir belirtim yok strese girdim ya inşallah hepimiz normal kolay doğumlar yaparız 🤲
Zeyno15 Benimde 39+5 ve hic belirti yok. Karnimda asagi inmedi. Herkes sorup duruyor bebek geldi mi diye, esimde günde 10 kez soruyor sancin var mi diye ben de strese giriyorum, tamam sagolsunlar ilgilenip soruyorlar ama tık yok napiyim 🤷🏻♀️
Toopprakk Zeyno15 ya aynı durumdayız herkes sorup duruyor. Bı anda olacak ama bakalım o zaman ne zaman 🥲