EsraBaserAltan Merhaba hanımlar 🌼 22+3 olduk 🐣 Kaşıntılarım oluyor bazen çok şiddetli 😐 Kuru bir cildim olduğu için ekstra zorlanıyorum. Çatlak olur diye endişe ediyorum. Neler kullandınız, sizde kaşıntı gibi problemlerle karşılaştınız mı
oblomov EsraBaserAltan Kaşıntı bende de 20. Haftadan itibaren olmaya başladı ama ben daha öncesinde 12 haftalıkken lierac krem ve badem yağı kullanmaya başladım. Öğlen lierac, geceleri badem yağını sürüyorum mutlaka tabi çatlama genetiğe bağlı umarım çatlamayız 😅
Elifnur13 Ben tatli badem yagi jojoba yagi ve Hindistan cevizi yagi kullandim 20li haftalarimdan beri nerdeyse her gece surdum bazen cok gergin hissedince gunduz de surdum 37. Haftamdayim cok sukur çatlağım olmadi
EsraBaserAltan oblomov SZN1701 Elifnur13 Doktorum su tüketiminin az olmasından kaynaklı da olabilir dedi. Dr.Özberk yağlarını önerdi. Çocuk doktorunun markasıymış. Onun çatlak yağını kullanmaya başladım iki gündür. Tamamen doğal yağların karışımından oluşuyor. İnşallah çatlaklarımız olmaz son haftalarda bir anda çatlıyor diyorlar 😶
Nesli29 Benim 14. Haftada kaşınmaya başladı mustelanın çatlak için olan hem yağ hem kremini kullanıyorum. 25. Haftadayım Kaşıntı hala devam ediyor ama çatlama olmadı. Bulantılar yüzünden az su tükettim diye olabilir. Temiz içerikli yağlarla mutlaka nemli tutmaya çalış en azından yapabileceğimiz bu
EsraBaserAltan Hepinize çok teşekkür ediyorum 😊 Çatlaksız bir sürecimiz olsun, doğumlarımız kolay geçsin inşallah 😍