Simgeg Regl tarihime göre 6+4 demişti doktor ama bu kez gittiğimde geç döllenme olmus 5+1 dedi bu durumu yaşayan sağlıklı süreci devam eden var mı acaba
Gulcannnn Simgeg ben benim 3 hafta geç döllenme bu gebeliğim oğlum da öyleydi çok şükür şu an oğlum 10 aylık diğer bebeğim de 14 haftalık bi sorun yok
Pkr Gulcannnn bende 7+3 te gittim kese yolk vardı ama bebek yoktu geç döllenme olabilir dedi bir hafta sonra tekrar bakıcaz . Ama bir hafta nasıl geçer bilmiyorum çok strese girdim