__NurRya__ ilk gebeliğim allah nasip ederse nisanın ilk haftası oğluşumuzu bekliyoruz 😌 ben biraz abarttım tabi 🙈 daha çok tulum aldım, alt üst aldım evde giyindirmeye yeleklerini aldım kışlığı yok oğlumun hiç 😅 sadece 2 tane kontrole giderken üstten giyindirmeye kalın tulum aldım pofidik battaniyesi 2 tane aldım giderkende sararım diye. 😅🙈