Kızlar 10 gün önce doğum yaptım. Bebeğime sütü sağarak veriyorum. Yardım edenler var ama mastit olduğum İçin gece de 2 saatte bir sağıyorum. Yani gece uykusu pek yok. Gündüzleri de beni bi sıtma gibi üşüme titreme tutuyor ve geçmiyor. Başına gelen var mı? Vitamin serum filan takılır mı? Bebeğime bakamıyorum bile